Регіон: Україна

Офіційний інтернет-магазин швейцарських годинників SWATCH (044) 501-57-26, (050) 468-60-99. Замовлення на сайті приймаються цілодобово

SWISS MADE

ВСІ ГОДИННИКИ SWATCH МАЮТЬ КЛЕЙМО «SWISS MADE»

MADE є втіленням якості і репутації вже протягом багатьох століть. Тільки оригінальні швейцарські годинники можуть мати це горде визначення.

SWISS MADE - це надійність, міцність, водостійкість матеріалів, оригінальність дизайну і новаторство в технологіях.

Swatch: Швейцарська якість з 1983 року.

ІСТОРІЯ БРЕНДУ SWATCH

У 1983 році в самий розпал кризи швейцарської годинникової промисловості Ніколя Г. Хайєк (1928-2010) шляхом злиття і поглинання збанкрутілих швейцарських годинникових компаній ASUAG і SSIH заснував SMH (Swiss Corporation for Microelectronics and Watchmaking Industries Ltd.). Під його керівництвом становище компанії кардинально покращилося, і за п'ять років вона стала провідним в світовому масштабі виробником годинників. У 1998 році компанія була перейменована в Swatch Group.

Компанія SSIH, що об'єднала Omega і Tissot, була заснована в 1930 році з метою постачати на ринок якісні годинники швейцарського виробництва. Компанія значно зміцнила свої позиції швейцарського виробника годинників шляхом поглинання підприємств, які виробляють високоякісні механізми для годинників, і ряду брендів нижнього цінового сегменту. Призначення заснованої в 1931 році компанії ASUAG полягало в забезпеченні підтримки, удосконалення та розвитку швейцарської годинникової промисловості. Компанія планомірно розширювалася за допомогою придбання підприємств, які виробляють заготовки механізмів, а також ряду годинникових виробників, згодом об'єднаних у філію GWC General Watch Co. Ltd.

З метою подолання важкої економічної кризи і боротьби з виникненим в зв'язку з цим безробіттям в 1930-х роках ASUAG і SSIH впроваджують в належних їм компаніях взаємодоповнюючі науково-дослідні програми. Однак з реалізацією спільної промислової політики виникли певні труднощі, і в 1970-х роках в результаті сформованої в швейцарської годинникової індустрії кризової обстановки обидві компанії ASUAG і SSIH знову опинилися в скрутному становищі. Іноземні конкуренти, зокрема японська годинникова промисловість, що займається масовим виробництвом нової недорогої електронної продукції та розробкою новітніх технологій, досить швидко зайняли міцне становище на ринку. В результаті, компанії ASUAG і SSIH виявилися на межі зникнення, а їхні іноземні конкуренти мали намір придбати ряд найбільш престижних брендів, що знаходяться в їх активі, таких як Omega, Longines і Tissot.

На цьому етапі Ніколя Г. Хайєк, який займав у той час пост президента Hayek Engineering (Цюріх), отримує завдання розробити стратегію порятунку обох компаній. Його рекомендації, що передбачають злиття ASUAG і SSIH в SMH і випуск недорогого високотехнологічного і емоційно привабливого «другого годинника» - Swatch (від англійського «second watch») - були виконані в 1983 році і супроводжувалися придбанням компанією Hayek Pool контрольного пакета акцій, а також призначенням Ніколя Г. Хайєка на посаду генерального директора. За п'ять років SMH Group не тільки зберегла сотні робочих місць, а й стала практично найвпливовішою годинниковою компанією в світі, а також ініціатором відродження швейцарської годинникової індустрії.

Володіючи багатим арсеналом престижних і успішних брендів, таких як Omega, Longines, Rado, Tissot, Certina, Mido, Hamilton, Balmain і Swatch,які в значній мірі задовольняють попит на годинниковому ринку в елітному, середньому і базовому сегментах, SMH Group в 1987 році в черговий раз вписала нову сторінку в історію годинникової промисловості, створивши бренд Flik Flak, присвячений виключно дітям. Сьогодні Flik Flak займає лідируюче положення в світовому масштабі серед брендів, що випускають продукцію для дітей.

Надалі компанія акцентує увагу на вищому ціновому сегменті і в 1992 році здійснює покупку знаменитого бренду Blancpain, за якою в 1999 році слідує придбання історичної мануфактури Breguet, а у 2000 році - легенди німецького годинникового виробництва, компанії Glashütte Original і її філії Union Glashütte (реконструйованої в 2008 році), а також відомого бренду Jaquet Droz, який отримав всесвітнє визнання не тільки завдяки своєму часовому виробництву, але і механічним лялькам. Паралельно компанія також починає освоювати сектор фешн-годинників, створивши в 1997 році бренд Calvin Klein watches + jewelry (спільне підприємство з американським Будинком Calvin Klein). Дане підприємство виявилося настільки успішним, що компанія приймає рішення про збільшення інвестицій в даній області шляхом створення в рамках Swatch Group спеціалізованої на ювелірному виробництві компанії DYB і випуску ювелірних колекцій для марок Swatch і Omega, а пізніше і для марки Breguet. Також був відроджений бренд Léon Hatot, що спеціалізується на виробництві ювелірних годинників вищої категорії, призначених представницям прекрасної статі , що слідкують за модними тенденціями.

Під керівництвом Ніколя Г. Хайєка менш ніж за двадцять років Swatch Group (в минулому SMH) зуміла створити арсенал годинникових брендів, в число яких увійшли ряд найпрестижніших марок в історії виробництва годинників, створючих втілені в себе славні традиції годинної майстерності твори для досвідчених цінителів всіх вікових груп, фешн-годинники, що відображають останні авангардні тенденції в області дизайну, і спортивно-туристичні годинники, здатні витримати найжорсткіші випробування.

Досягнення Ніколя Г. Хайєка отримали широке визнання як в Швейцарії, так і за її межами. Засновник Swatch Group був удостоєний низки почесних нагород, включаючи присуджену в 1998 році ступінь почесного доктора університетів Невшатель (Швейцарія) і Болоньї (Італія), вручену австрійським урядом нагороду «Grosses Ehrenzeichen mit Stern», звання кавалера Ордена ліванського кедра, Довічну нагороду від Швейцарської нагородної академії. Він також був удостоєний звання «Кавалера ордена Почесного легіону Франції», в 2009 році міністр культури Франції також присудив йому звання «Кавалера ордена мистецтв і літератури» за меценатську діяльність, зокрема за фінансову підтримку Версальського палацу і музею Лувр в Парижі.

Ніколя Г. Хайєк займав пост голови ради директорів і генерального директора Swatch Group Ltd з 1986 по 2010 роки.