-
Під замовлення
Golden Gentleman Strap
Ціна: 749.00 грн.
Офіційний інтернет-магазин швейцарських годинників SWATCH (044) 501-57-26, (050) 468-60-99. Замовлення на сайті приймаються цілодобово
Годинники Swatch мають гарантію Swatch Ltd. терміном на 24 (двадцять чотири) місяці з дня покупки. Міжнародна гарантія Swatch поширюється на недоліки матеріалу і виробничі дефекти, що існують на дату покупки годинників Swatch. Гарантія має силу тільки в разі, якщо гарантійний талон заповнений повністю і вірно, має дату продажу і штамп офіційного дилера Swatch.
Протягом гарантійного терміну і при наявності гарантійного талона, Ви маєте право на безкоштовне усунення дефектів. У разі, якщо ремонт Вашого годинника Swatch технічно неможливий або якщо Ви придбали годинник Swatch, корпус якого неможливо відкрити, то Swatch Ltd. гарантує його заміну на годинник Swatch схожою моделі. Гарантія, при заміні годиника, закінчується через 24 (двадцять чотири) місяці з дня покупки підлягаючого заміні годинника.
Гарантія виробника не поширюється на:
термін придатності елементів живлення;
природний знос, розрив, старіння (наприклад, подряпини на склі; зміна матеріалу неметалевих ремінців і ланцюжків, таких як шкіра, пластик, тканина, велюр; лущення покриття);
будь-які пошкодження будь-яких деталей годинника в результаті неналежного використання, недостатній догляд, недбалість, випадковість (удари, вм'ятини, розчавлювання, розбите скло і т.п.), неправильне використання годинника і недотримання інструкцій з експлуатації, передбачених Swatch Ltd;
будь-які пошкодження непрямого характеру або пошкодження, в результаті, наприклад, використання, не функціонування, дефектів або неточності годинників Swatch;
Годинники Swatch, з якими проводилися маніпуляції не уповноваженими особами (наприклад, заміна елементів живлення, обслуговування або ремонт) або які мали зміни своїх первинних властивостей без участі Swatch Ltd. Всі подальші вимоги по відношенню до Swatch Ltd., наприклад, за пошкодження із зазначених вище причин, абсолютно виключені, якщо тільки це не стосується обов'язкових, встановлених законом прав, які може мати споживач по відношенню до виробника.
Вищевказана гарантія виробника не залежить від іншої гарантії, яка може бути передбачена продавцем і за яку він несе одноосібну відповідальність, а також не стосується прав споживача стосовно продавця чи інших обов'язкових, встановлених законом прав, які може мати споживач.
Сервісна служба Swatch Ltd. гарантує належне сервісне обслуговування Вашого годинника SWATCH. Якщо Ваш годинник потребує уваги, звертайтеся до офіційного дилера Swatch або у авторизований Сервісний Центр SWATCH. Офіційні представники гарантують обслуговування відповідно до стандартів Swatch Ltd.
У магазинах SWATCH, Ви можете скористатися сервісом: безкоштовно відполірувати скло Вашого годинника. Також Вам допоможуть замінити батарейку, вкоротити браслет або поміняти ремінець на годиннику SWATCH. Ви можете звертатися в магазини також з питань гарантійного обслуговування.
* Swatch Ltd. 2504 Біль / Швейцарія
** SWATCH® є зареєстрованим товарним знаком
Самовивіз з магазину мережі «Циферблат»
Як тільки наш співробітник зв'яжеться з вами і підтвердить замовлення, ви можете забрати його самостійно в будь-якому зручному для вас магазині мережі «Циферблат».
Доставка по Києву (годинники, біжутерія)
Доставка по Києву здійснюється БЕЗКОШТОВНО * кур'єром в робочі дні з 10.00 до 19.00 з понеділка по п'ятницю.
Доставка по Києву (змінні ремені, запчастини)
Доставка змінних ремінців, що не були замовлені одночасно з годинником, здійснюється в будь-який зручний (Замовнику) авторизований відділ SWATCH в Києві протягом 14 днів. Якщо ремінець, на момент замовлення, є у вибраному замовником авторизованому відділі, то він (ремінець) бронюється і може бути придбанний день в день або в будь-який зручним день для Замовника.
Адресна доставка запасних частин (ременці, батарейки, кришки для годинників та ін.) є платною. Вартість послуги становить 40 грн., послуга заміни/втановлення - безкоштовно.
* Доставка оплачується Замовником у разі, якщо йде відмова від товару не з вини Продавця (тобто якщо причини відмови не пов'язані з невідповідністю товару замовленому або з наявністю зовнішніх недоліків).
Доставка по Україні
Доставка по Україні здійснюється компаніями "" Нова Пошта "", TNT, Deliveri, In Time. Терміни доставки від 1 до 4 днів. Додаткову інформацію про терміни доставки можна дізнатися на сайтах кур'єрських компаній:
Доставка є БЕЗКОШТОВНОЮ для замовлень (крім ременців, батарейок та інших запчастин). Терміни доставки від 1 до 3 робочих днів.
Порядок і терміни обробки замовлень:
Оплата
Київ
Готівковий розрахунок
Здійснюється при доставці кур'єром замовленого товару безпосередньо за адресою доставки або у пункті сасовивозу товару.
Он-лайн оплата на сайті
Здійснюється при оформленні замовлення при виборі варіанта оплати картою за допомогою системи LiqPay
Оплата за рахунком-фактурою (безготівковий розрахунок)
Здійснюється за допомогою оплати рахунку-фактури, який відправляється замовнику на електронну адресу зазначену в замовленні.
При оплаті банківським переказом комісійний збір банку може становити від 1% до 3% У даному випадку доставка товару здійснюється після надходження оплати на рахунок інтернет магазину, про що покупець повідомляється sms-повідомленням.
Оплата на карту Приват Банку
Здійснюється після підтвердження наявності замовленого товару. Реквізити для оплати надсилаються Замовнику у вигляді sms-повідомлення.
Україна
Оплата за рахунком-фактурою (безготівковий розрахунок)
Здійснюється за допомогою оплати рахунку-фактури, який відправляється замовнику на електронну адресу зазначену в замовленні. При оплаті банківським переказом комісійний збір банку може становити від 1% до 3%. В даному випадку доставка товару здійснюється після надходження оплати на рахунок інтернет магазину, про що покупець повідомляється sms-повідомленням.
Оплата на карту Приват Банку
Здійснюється після підтвердження наявності замовленого товару. Реквізити для оплати надсилаються Замовнику у вигляді sms-повідомлення.
Он-лайн оплата на сайті
Здійснюється при оформленні замовлення при виборі варіанта оплати через систему LiqPay
Оплата при отриманні на складі кур'єрської служби "Нова Пошта "
В даному випадку замовлення оплачується при отриманні на складі "Нова Пошта".
* Замовлення на сайті приймаються цілодобово.Замовлення за телефоном та обробка замовлень здійснюються протягом робочого дня.
©